Londontips till Eleni



Camden Market
188 Camden High St, Camden Town, Greater London NW1 8

- Ett måste när man är i London! Här kan du shoppa massvis med vintage, äta underbart god mat till en billig peng och ta en öl eller flera på pubarna!

Kinarestaurangen i Camden där vi åt! Bufféen kostade 8 pund = ca 88 kr.

Portobello Market
325 Portobello Road, Kensington, Greater London W10 5

- En av de bästa marknaderna i världen enligt mig! Du kan hitta precis vad som helst! Öppet 6 dagar i veckan (ej söndag).


London Eye
Riverside Building, County Hall, Westminster Bridge Rd, London SE1 7PB

- Kanske inte det billigaste i stan, men utsikten ar enastående när dagen/kvällen är klar!

Primark pa Oxford Street
499-517 Oxford St, London W1C 2QQ

- Fem våningar med kläder och inredning till otroliga priser! Går ni dit en lördag får du vara beredd på att trängas med mängders med folk! Planera gärna in en timme eller två att spendera här.

Aberdeen Angus Steak House
21-22 Coventry St, London W1D 7AE

- Köttälskare måste gå hit!!!


Regent och Hyde Park
- 2 underbara parker mitt i stan med många mysiga promenadslingor. Är du sugen på att gå på zoo ligger London Zoo i Regent's Park!


Kommentarer
Postat av: Eleni ofcourrrrse

Oooo multo gracie!!!! Detta kommer att vara till stor hjälp;) Låter rent livsfarligt med all shopping hehe.. som tur var ringde jag Ryan air (som jag tror har call center i indien..grabben i telefon bröt iaf på väldigt rolig eng/indi) och la till att jag vill ha ett bagage oxå! Trodde jag skulle klara mig med handbagage..men det förstår jag ju att det inte går haha..;)

Tack så mycket!!! Kram på dig!

2011-03-09 @ 12:04:19
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0