Våren är här!!!

Total lycka upplevdes idag påväg till skolan. Utan att behöva frysa kunde jag gå i kjol, leggins, ballerinaskor och tunn jacka. Det värmde även lite extra eftersom jag lyssnade på mina favoritpöjkar i Break Your Frame (www.myspace.com/breakyourframemusic). Våren och sommaren är inte komplett utan dessa fyra grymma musiker from my hometown. 

 I skolan hände det väl inte så mycket spännande. Jag är kaffevärd denna veckan tillsammans med A så det är väl lite mer o göra, men inget att klaga över egentligen. Tröttsamt att gå att handla mjölk hela tiden bara...

Efter skolan tränade jag volleyboll en sväng. Nästa vecka är verkligen sista veckan för sen flyttar jag till andra breddgrader!!! Jag är hemma en vecka till efter nästa, men då är det en liten avslutningsfest på skolan och sen åker jag hem till kusten på torsdagen för att säga "på återseende". Det där med att säga "hej då" är verkligen överskattat enligt min mening. Det är ju knappast så att man inte kommer hem nån gång igen från England. Hallå, jag har ju några månader kvar i skolan med innan jag flyttar till Nya Zeeland och DÅ mina kära vänner kan det hända att det blir ett "hej då" för min del. Framtidsplanerna för tillfället är väl de att jag förhoppningsvis skaffar en bra LiA-plats (praktikplats för er som inte vet) där jag sedan kan få jobb och bosätta mig på Nya Zeeland. Men det är en bra bit kvar och livet hinner säkert ändra sig en eller flera gånger. 

Ikväll är det derby mellan GAIS och IFK Göteborg. För tillfället är det halvlek och det står 0-0, men änglarna kommer komma starkt i andra det vill jag lova. Fy skam om GAIS tar en pinne mot oss... Det ser mörkt ut att hinna med en match innan jag åker, men som tur är spelar dom några till i höst när jag kommer tillbaka.


Tentan är där den är... Oöppnad på datorns skrivbord. Det är ju så mycket annat som ska hinnas med också! Kom på den strålande idén att rensa lite bland musiken på datorn. Allt behöver inte följa med till de Brittiska Öarna faktiskt. Tomas Ledin är dock ett måste för att få lite nostalgi hemifrån. Det är första sommaren jag inte kommer spendera på kusten...  Å andra sidan kommer jag o M få ett sjuhelvetes (ursäkta språket, men jag är så exalterad) äventyr i sommar! "Det blir vad vi gör det till" för att citera mig själv från dagens lektion. 
På vägen hem från träningen såg jag två flygplan uppe i skyn och det gjorde mig så lycklig! Ännu lyckligare hade jag väl varit om jag hade suttit på planet själv, men det är bara 16 dagar kvar tills vi lyfter från Säve

PoK
 


Kommentarer
Postat av: M

Gaaaaah, freakin´ out over here!!!Nu är det snaaaaaart!!!!Kommer bli hur bra som helst!

2008-04-17 @ 23:13:11
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0