Chock efter chock efter chock

Då har man anlänt till England. M och jag har gått igenom smärre chockar dessa dagar.

* På vandrarhemmet i London vaknade jag upp flera gånger av dörrar som smälldes igen och nån dama som sjöng "Lions sleeps tonight" (tror jag den heter)...
* Dom kör som galningar i England
* Vi har haft fruktansvärd otur med rödljus i London
* Våra väskor blev betydligt tyngre efter helgen i London
* Vi arbetar på ett kontor ovanför ett stall

Trots dessa negativa saker vi upplevt har vi även hunnit se massa roliga grejer med! Londonsightseen på ca 6 timmar, billig vodka (!!!), ja det var väl det hittills...

Huskamraterna är hur sköna som helst och det är en salig blandning av nationaliteter! Fransmän, italienare, spanjorer, schweizare, holländare och svenskar. Tror inte jag glömde någon.


Uppgifterna på jobbet är inte riktigt klara än, men än så länge sitter vi vid sidan av A & K vars arbete vi sedan kommer ta över när dom åker hem till Svea. Tydligen kommer jag och M bossa över det svenska kontoret i sommar! Hell yeah!



PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0