Jag klarade testet!!!

Jag trodde verkligen man slapp prov när man inte är i skolan, men icke sa nicke! Idag var det dags att visa bossen M mina kunskaper i Fushion (vet INTE hur det stavas...). Det är bokningsprogrammet vi jobbar i. Inte världens mest tisdsparande om man säger så, men det dom om på företaget. Mycket snack men lite action som man brukar säga i kära gamla Svea. Så från och med måndag jobbar jag självständigt och det känns väldans gött!
Miiiiiiiiikaela på kontoret

Har varit dålig på att uppdatera bloggen, men jag har inte legat i koma efter löpturen som många av mina nära o kära kanske tror då jag verkligen inte är den som beger mig ut och springer frivilligt. Internet har legat nere i huset i två dagar, och på jobbet är det inte mycket tid till att surfa, ännu mindre till att blogga.

Jag kom på den smarta idén att ta bort bilderna som ligger i arkivet och skräpar här på bloggen. Inte så värst clever av mig... Har spenderat ett antal timmar att ladda upp bilderna igen, men eftersom upplösningen inte är den snabbaste i huset är jag inte klar på långa vägar... Tänkte jag skulle fått laddat upp alla bilder innan jag skriver ett nytt inlägg, men jag vill inte låta er vänta heller.  

I helgen har vi inga direkta planer. Jag och M ska in till stan imorn och köpa vykort och frimärken. Dessutom har M fått ett paket på posten som ska hämtas! Till och med jag tycker det ska bli spännande och se vad som finns i! Vi tänkte även ta en sväng till våra tanter på postkontoret här vid oss bara för att dom är så söta! M är fortfarande fascinerad över att bli kallad "Dear" av dessa. Jag var tydligen inte så söt då jag inte fick den kommentaren. På kvällen blir det nog fest igen. Italienarna och spanjorerna drar till London imorn så vi e inte så många som e kvar, men ändå en lagom skara.

Vi var på bio igår förresten. Doomsday... Gå INTE och se den... Det var något av det sämsta jag sett på läääääääänge! Det var en blandning av 28 dagar senare, Arn, Fast & the furious och Gladiatior. Det skulle vara en skräckis, men vi satt mest o skrattade för den var så patetisk...


T & E på bion      M på bion

Nej kära läsare, (om jag nu har några) nu ska jag hoppa i säng och läsa Cosmopolitan! Tack gode gud för den tidningen!

Skriv gärna en kommentar då och då så jag vet att ni lever!

PoK


Kommentarer
Postat av: Αννολα!

Det ar AS varmt i Grekland nu!

2008-05-18 @ 20:05:36
URL: http://annaliljegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0