Jag trodde det var A & H som var i Grekland...

Med tanke på vädret som varit de senaste dagarna kan man nästan tro att det är jag & M som är i Grekland! Igår låg vi på stranden hela dagen och kom hem röda som kräftor! Jag hade inte brännt mig, men färg hade jag allt fått. Tack o lov att vädret är som det är, annars hade England inte varit värt mycket!  

Helgen som gått har varit mycket intressant. Full med fest och sol, men även snyltning av vin och mat ur mitt kylskåp. Sedan har man även jättetrevliga huskamrater som väcker en vid 3 på natten då man redan gått och lagt sig... I fredags natt kom L med kamrat och öppnade dörren och sa "godmorgon" och stängde sedan lika fort. I lördags natt efter vi kommit hem från en kväll på Tantrum blev vi väckta av J från Spanien som bankade i kastruller både på dörren och i väggarna... Inte så trevligt kanske! Kontakten med honom är väldigt liten kan jag säga...
Vi kom iallafall till vårt efterlängtade Tantrum och där fick vi välja mellan R&B eller House. Vi valde R&B såklart! Men en hel kväll med R&B kan bli långtråkigt det med. Man är ju van hemifrån att få lite blandad musik, men här vart det en och samma musik hela kvällen.



I fredags hade vi grillkväll på bakgården och det var väldans trevligt! Massa god mat och tjöt med trevliga människor. F från Italien hade stenkoll på svensk fotboll så vi hade en väldans trevlig konversation. M tröttnade och gick och satte sig hos några andra.

Idag på jobbet har jag fått mer inblick i finansvärlden och det kommer nog ta ett tag att få kläm på det. Stackars A har nog snart inget tålamod med mig när jag bara ifrågasätter henne hela tiden.

Nu ska jag och M gå och handla lite mat! Våra kylar står tomma efter helgen...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0