Nytt rum o ny granne

Då har jag flyttat två våningar upp i Hester 8. Gillade aldrig riktigt mitt förra rum. Det var lite litet och ostrategiskt inrett, men nu har Javier åkt hem till Spanien så då tog jag hans rum! Det är framför allt mycket större och mer yta att leva på. Städa var det första jag fick göra... Tror inte människan har städat här någon gång tidigare... Det låg till och med ett lager damm i garderoben!!! 
Lägger in bilder ikväll eller imorn. Den som lever får se!  

Som ni kanske sett på vissa kort är min lugg kortare än vad den har varit. Fick ett ryck förra lördagen och klippte rak lugg. Att jag då aldrig kan bestämma mig för en frisyr... Hämtade min inspiration från Top Model 9 vinnaren Saleisha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0