Snart första veckan avklarad!

Och jag och M är HELT SLUT!!! Det är verkligen långa dagar (8-17)...

Trots tröttheten tog vi oss en promenix på 1,5 timme och utforskade stranden och hamnen i Portsmouth. Det är ca 20 min att gå till stranden som inte är en sandstrand, men det e småsten. Det kommer jag trotsa i sommar och ligga o pressa på helgerna om vädret fortsätter som det har varit hittills! Har kunnat sitta ute varje lunch och solen tar till och med! Har fått mig ett litet streck på låren efter kjolen..! Det kändes väldans skönt att få se havet idag och jag gillar Portsmouth mer och mer. Vi hittade även vårt nya häng. Tantrum! Passar utmärkt till två gamla fossiler som oss som går och lägger oss minst en timme innan alla andra i husen.

Imorgon e sista dagen för veckan och på kvällen planeras det grillning, antingen på stranden eller på baksidan av husen. Beror sig nog lite på väder och vind. Tydligen skulle det regna imorn... Hoppas dom har fel! Måste ju bättra på min bränna på benen!

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med imorgon! Lång dag framför mig igen...

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0