True love never rosts

Så kan det låta när M är övertrött efter alldeles för många avsnitt av Are you afraid of the dark? Yes, det är det vi gör på kvällarna när vi är uttråkade på Hester Road.

Min true love är Eurovision Song Contest! It never fails! Ikväll är det dags för Charlotte Perelli att göra en Johnny Logan, ta hem sin andra Eurovision seger! I torsdags gick jag och M till vår pub längre ner på gatan och fick dem till att byta kanal. Vi har inte BBC 3 i huset, så i några minuter blev sportpuben en schlagerpub! När Charlottan hade gjort sitt framträdande gick vi tillbaka till huset igen. Som tur var hade hon startnummer 2 så de fick tillbaka sin sportkanal ganska snart.

Veckan har flytit på och igår vart det fest igen. Jag och M tryckte i oss en sjua vodka på fascinerande kort tid. Full och klängig blev jag och gick och la mig vid tolv... Måste verkligen sluta dricka! I stora mängder iallafal...
Idag är det flytt som står på schemat. Javier åker tillbaka till Spanien så då tar jag hans rum.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tänkte uppdatera er lite med bilder från England!

17/5 2008 : FA Cup final Portsmouth (1) - Cardiff (0) 


1) FA Cup i parken!
2) Guds gåva till kvinnor!
3) Mikaeeeela
4) Mattias o Dave
5) I brist på annat blir det Strongbow
6) Mmmmm
7) Storbildskärmen

17/5 2008: Utgång



1) Ivonne och Tomas
2) Mikaelas beundrare, Mikaela och jag
3) Lindsey, Jasmin och jag
4) Mikaela
5) Juanma och Julio
6) Mupparna
7) Maarten, Dave och Jasmin
8) Jasmin och Mikaela
9) Nastasia, Jessica och Laurent

18/5 2008: Pizzadag


1) Jag i Mikaelas säng

2) Detta skrapade vi ihop och betalade pizzorna med. Han som kom med pizzorna blev ganska paff...


PoK

Kommentarer
Postat av: M:et

HAHAHAHAHA!!!Jag dööööör, fanimig. Klockers bilder, särskilt på min tandlöse beundrare, jag måste få den bilden och rama in. Hur lyckas jag?Och jaaa, den där vodkan försvann verkligen på faschinerande kort tid. ;) Rekord satt, jag är nöjd!Men den där tequilan kunde ju kvittat, eller?Vi blir så roliga när vi går på´t, jag tvingade alla att lyssna på Dylanlåtar om och om igen, haha!

2008-05-24 @ 14:48:25
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0