Vi får som vi vill

Idag har solen lyst i England! Och vi har suttit på vårt kontor på Paradise Lane hela dagen. En timmes lunch hade vi iofs och då passade jag på att lapa lite sol. Hoppas på lite mer imorn så man kan bygga på brännan lite! =)

M och jag har nu fått våra arbetsuppgifter, och det blev precis som vi ville! Jag har hand om bokningar, kundservice, marknadsföring och finans medan M har hand om hemsidan och leverantörerna.

Det kommer nog bli en bra sommar ändå. Folket vi jobbar med är toppen och vi har redan många nya vänner. Igår vid middagen satt vi och diskuterade Grease och E som är från Italien och super gay har redan skaffat sig en "Sista"  i M.

Vi har även fått våra efterlängtade sängkläder idag! Och galgar!!! Nu börjar det iallafall se ut som att någon bor i rummet..!

Lite planer inför helgen är att vi ska grilla på fredag och på lördag fyller S, så då blir det nog lite partaj!

Nu är det dags att sova så att jag är utvilad inför nästa arbetsdag på kontoret ovanför stallet!

Ja just det ja! Havregrynsgröthataren har börjat äta havregrynsgröt till frukost numera... Får väl se hur länge det håller...




PoK
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej vilken skojig blig du har... låter som ni har det toppen..
har slitit nere på brunnen nu i snart en vecka.. i kostym det är kanon varmt å vi står i receptionen och harvar med att klara av bokings systemet picazo.. efter 4 dagar ok... har som mål att jag ska lära mig det perfekt i nästa v. ska bli kul å fortsätta läsa om vad ni har för er!! Kram

2008-05-08 @ 19:27:40
Postat av: Miss J

blig hanna? ;) vi har iallafall hittat det förlovade landet för olaglig körning! man får parkera mot färdriktningen här :)

2008-05-09 @ 17:56:10
URL: http://jojoonthemove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0