Underbara dag!

Dagar som denna njuter jag verkligen till fullo över att vara tillbaka i Nelson. Solen skiner, inte ett moln på himlen och vinden blåser lagom. Jag och J, en kanadesisk vän och arbetskollega, tog bilen till stranden och bara låg och njöt av värmen! Plus att det fanns några snygga killar som spelade rugby att titta på!

Vi pratade om Nelson i bilen hem och konstaterade båda att det är en av de vackraste städer vi båda bott i. Nelson är inte stort, men alldeles lagom för en småstadstjej som mig! Dessutom är det en storslagen natur som omfamnar staden. Stranden är underbar och när jag och A tog en promenad tillbaka till staden här om kvällen var det en magisk solnedgång.




Kommentarer
Postat av: MLena

Åhhh, jag är verkligen avundsjuk just nu när jag sitter i ett disigt och grått Kalmar, som solen verkar ha övergett. Hoppas du har det underbart där på andra sidan jorden (som om man skulle kunna undvika det nån längre stund :-)).

Hälsa Nelson från mig!

Kram/ MLena

2009-11-30 @ 09:50:26
Postat av: Bergwall

som ja saknar!! Både dej o Nelson! Hälsa hålan ;)

Puss min sköna böna!

2009-11-30 @ 15:26:24
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0