What women wants...

Igar natt vid halv ett tiden fick jag ett sms fran Tom som skrev att min overraskning stod utanfor pa bordet och vantade pa mig. Jag drog pa mig min troja och knallade ut nyvaken som fa och fick se detta pa bordet!

   



Ja killen har da minne for detaljer for tidigare under dagen pratade jag och han om blommor och jag namnde lite fort att enda gangen jag fatt blommor fran en kille var i Auckland och da hade han hittat den pa marken innan han gav den till mig..! Sa han sprang ivag pa natten och fixade blommor till mig! Och Annica fick en liten bukett hon me! Hur sott ar inte det? Och han hade dessutom plockat mina favoritfarger, roda, rosa, orange och vit.


Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter

Ah, det var faninig det sotaste jag varit med om i hela mitt liv!!!!Marry the kid, liksom. Vad vantar vi pa, karlssonBaby? Hundra pluspoang till grabben! Karlek fran Auckland city!!

2009-11-09 @ 12:06:19
Postat av: Helena

Vad fina blommor! Är det från Tom-TOM eller vem?

2009-11-10 @ 13:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0