Spökhistoria som inte är så läskig

Jag sitter på jobbet och kämpar mig igenom min bok... En anledning till att jag valde den var den fina framsidan, och den andra anledningen var att den stod i skräcksektionen på biblan. Två misstag jag inte kommer göra om!!! Boken är inte alls vad jag hade hoppats på! Jag vill ju sitta här i ett nästan övergivet hotell (förutom gästen i nummer 61) och bli vättskrämd sida efter sida! Författaren har ett alldels för invecklat språk och det hoppar väldigt i kapitlen. Boken består av fyra megakapitel, och jag gillar inte att stanna mitt i ett kapitel, men med denna boken har jag inget alternativ. Den är så seg, så seg... Jag har nu cirka 50 minuter kvar att jobba och 40 sidor att läsa. Detta ska jag allt klara! Får ha ett biblioteksbesök som belöning när jag läst klart boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0