Läsningsönskelista

Hur packar och framför allt väljer man böcker för ett helt år? Självklart kommer jag skaffa bibliotekskort vart än i Kanada vi kommer bo, men jag vill gärna ha med mig lite böcker på svenska och gärna svenska författare.

Här kommer en liten lista på de böcker jag gärna skulle vilja ha med mig!

Stolthet och fördom och zombier - Jane Austen och Seth Graham-Smith

Lilla Stjärna - John Ajvide Lindqvist

Människohamn - John Ajvide Lindqvist

Hanteringen av odöda -
John Ajvide Lindqvist


Någon av er som läst någon/några av dessa?

Kommentarer
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Jag började läsa på Hanteringen av odöda för något år sedan, men kom inte igenom den, kanske borde försöka på nytt =) Lilla stjärna skulle jag också vilja läsa!

2011-05-11 @ 11:26:07
URL: http://evelinaknipstrom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0