3 härliga poäng o näst sista dagen i skolan

Har vart en ganska hyfsad dag idag ändå! Heldag med klassen runt omkring i Skaraborg bland annat Skara, Hornborgarsjön, Varnhem och Ekornavallen. Imorgon drar det vidare till Kinnekulle med en massa småstopp. Då är det min, T & E s tur att guida klassen. Vi ska ta dem genom Falkängens Hantverksby och det är väl ungefär lika spännande som det låter... Dock är vi 3 härliga prickar som kan göra det tråkigaste sumpmarken till det roligaste stället man någonsin besökt så det ska nog inte bli några problem!

Som vanligt var jag inte effektiv med kameran, så Mikaela får stå för bilderna. Skärpning imorn! Me promise...

image650

Som en kär kollega sa...: "Dom två små hararna ska ut på utflykt"



IFK Göteborg
tog idag 3 viktiga poäng mot GIF Sundsvall och det var min älskling R som gjorde mål. Han vet bara inte om det än att han är min älskling, but I'm working on it! Vi klättrar nu till en 3:dje plats i tabellen och jag är glad för det!

Har även en inneboende i några dagar. S känner på livet på Skaragatan då livet på Särnmarksgatan tog slut nu den första maj.

Back to the movie!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0