Åh detta pillande...

Klockan är way past läggdags och vad gör inte Johanna då om sitta o pilla på datorn! Fick för mig den strålande idéen att göra en egen liten resekarta.
Tog bakgrundskartan från resedagboken och la dit lite enga pluppar. Svarta för de ställen jag ska till och röda för de ställen jag vill till. Så nu vet ni ungefär vart i världen jag vill! Det är ju tonvis med ställen jag inte prickat ut, men det kommer nog komma uppdateringar på kartan.


Källa: resdagboken.se

Godnatt på er alla!

PoK

Kommentarer
Postat av: Louise

Men hej Johanna, vad kul att höra av dig!:) Ja att det snart är fem år sedan alltså.. det är allt lustigt hur livet kan förändras :) Du har dock fortsatt i samma "upptäcka världen"-spår ser jag?;) Vad ska du pyssla med i England då?

2008-04-15 @ 09:45:15
URL: http://chiqquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0