Lite roligare kanske...

Efter att ha läst mig till hur man ändrar headern ser det genast lite roligare ut! Kommer nog ändra snart igen, men tills vidare är det inte så pjåkigt. 

Nu är jag tillbaka i Lisch och solen skiner härligt utanför! Promenad kanske? Jag var hurtig och var ute med min syster halv sju och tog en timmer promenad ut till Hovenäste och tillbaka. För er som inte vet vart Hovenäset ligger så kan jag säga att det är en BRA bit att gå... 

I lördags så hade jag och en VÄLDIGT brunbränd H lite välkommen hem fest för henne. Det blev vin och yatzee under kvällen och senare var det utgång på Kanske. Det var första gången på länge som jag stannade tills det stängde! Jag kan vara ganska duktig och gå hem när jag är på topp annars. 

  

Igår, söndag, mådde jag som jag förtjänade... Som tur var bara på förmiddagen, för på eftermiddagen var det dags för dop till H i kyrkan. De har blivit så genialiska i kyrkan att man slipper hela gudstjänsten och bara döper barnet och sen är det över. Passar mig som handen i handsken! Efter dopet var det kalas på Bävergatan. Där bjöds det på underbara laxbakelser med maaaassa räkor (avundsjuk M?). Efter det blev det kaffe och tårta och tryffel. Samvetet var ju inte på topp efter det, men efter promenaden i morse borde det mesta vara borta. 

Nu är jag alltså tillbaka i min lägenhet i Lisch och kylskåpet står alldeles tomt... Får bege mig ner till ICA och inhandla lite gott. Kanske en limpa bröd? Kan vara gott att ha till frukosten imorgon. O lite mjölk...

Nu får jag sluta innan jag har skrivit hela inköpslistan! 

PoK
  

Kommentarer
Postat av: M-Das reeekhatare

Åååhånä, inte ett dugg avis på de där laxbakelserna, dom får du behålla för dig själv!;) Var det minstingen som döptes?Cutie...Yes, 19 days to go, herregud, tiden springer iväg. ;) Nu ska jag fortsätta med hemtenteskiten. Gaah. Ses på onsdag, en timme senare än vanligt, såg du va?Krams krams

2008-04-14 @ 17:35:11
URL: http://www.ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0