M är min pimp :P

Igår var det dags för sista festen i Svea innan M och jag drar till England! Haha det kommer bli en bra sommar om M fortsätter i den stilen honn gjorde igår! När hon traskade in genom dörren vid kvart över nio berättade hon det glada beskedet att hon träffat två killar som skulle komma upp senare. 3 glada singeltjejer blev plötsligt ännu gladare! :P
Något Stadt blev det inte för min del dels för att vi alla tappade bort varandra. S hamnade på Stadt, M på rockbaren och H & E vet jag inte vart dom hamnade...



Mår relativt bra idag! Inte bakis alls, men trött kan man vara ändå...

PoK

Kommentarer
Postat av: Pimpen

Haha, at your service giiiiiirl!;) Lovar att hålla samma tempo i Englandet, där vi förresten är om en vecka, gaaaah!Ses imorrn, då vill jag veta allt!;)

2008-04-27 @ 17:36:17
URL: http://www.ingvarsdotter.blogg.se
Postat av: Anna K

hahah vam va det? han i vitt kankse? vi sprang ju på två av dom på vårt kära skaragatan! hahaha

2008-04-28 @ 19:24:55
URL: http://annaliljegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0