Sista dagen är ett minne blott

Igår var det sista dagen i skolan, men på ett sätt kändes det som att det är evigheter kvar till praktiken som börjar på MÅNDAG!!! 
Vi började dagen med Busstur del 2. Idag var det Kinnekulle som var höjdpunkten och en massa småstopp runtekring. Vi kicka ass på vår guidening i Falkängen efter min och Es säkerhetsgenomgång på bussen...


Efter bussguideningen var jag aptrött... Tur var slutade vi ganska tidigt och klassen splittrades för att gå hem och göra sig iordning inför le grand fäst som ägde rum på skolan senare på kvällen. 17.30 var det samling för mingel och kl 18.00 serverades maten. Fantastiskt god mat och ett stort TACK till Margaretha och skolan som bjussade på kalaset!
Kvällens tema var Sommar så jag drog på mig jeanskjol, gul t-shirt och min kära SunTrip-hatt! Jag och M är läskigt synkade då hon hade på sig sin SunTrip-t-shirt...
Vi hade en väldans rolig quizz om varje klasskamrat där vi fick reda på nya och gamla saker om varandra. Jag tror inte det var en enda som hade fel på min fråga... "Vem tänder på halva IFK Göteborg?"  
Vadå? Utmärker jag mig så mycket? Hehe...   
Vi hade även en Så Ska Det La Låta tävling där jag ingick i Evert & Runstenarna. Vi förlorade med ett ynka poäng till Mikaela & Gånggrifterna, men med lite mer vin i magen var förlusten snart glömd. 
Sedan höll festen på ett tag till tills det var dags för mig och S att vandra hemåt. Det kändes jättekonstigt att säga "hej då, ses om fyra månader" till alla. Ska vi verkligen vara borta så länge???





521426-27


TACK FÖR DETTA ÅRET TUR-1!!!

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hej du! sitter å försöker mig på tentan, går inte så bra... Nu glömde jag till och med vad jag skulle skriva men kankse kommer på det om en stund! hörs jojo! over

2008-04-30 @ 15:20:18
URL: http://annaliljegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0