Välkommen till min nya blogg!

Ja då var det dags att börja blogga som alla andra. Efter att ha läst en massa kompisars bloggar blev suget att blogga för stort, och vad passar då inte bättre än att börja blogga själv! Kommer skriva om min vardag och allt mitt resande.

Som min mor en gång sa: "Johanna, nu har du inte flugit på nästan 1 år. Mår du riktigt bra?"
Min mor är en mycket vis kvinna som känner mig allt för väl...

Hoppas på att kunna ändra stilen radikalt på bloggen när A tipsar om en hemsida med alla förklaringar på koder & grejer! Jag kanske är kunnig på datorer, men när det kommer till koder är jag handikappad...

Nej, nu är det Simpsons på tv! Följer detta ganska slaviskt även att jag äger större delen av serien på boxar och har sett avsnitten kanske 5 ggr. But hey! That's just me!  

PoK

Kommentarer
Postat av: Anna K

Välkommen Jojo! tycker du behöver jobba lite på designen ;P

2008-04-08 @ 12:42:59
URL: http://annaliljegren.blogg.se
Postat av: Mikaela

Tjipp och välkommen, mate!Snart flyttar vi, tokskoj!;)

2008-04-09 @ 13:01:28
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0