Vilka vänner jag har!

Finns det något bättre än att få ett spontatnt meddelande där de berättar att de älskar mig? Eller att få ett helt blogginlägg tillägnat en av Miss C? Jag har nog världens underbaraste vänner och ni vet vilka ni är!

Kommer blir svårt att vara ifrån dom i sommar, men o andra sidan kommer jag ju hem igen. Sen får vi se hur länge jag blir på Nya Zeeland. Ni som känner mig väl vet att jag gääääääääärna stannar kvar på länge det går i det förtrollande landet.

Just nu sitter jag med hemtentan och jag planerar på att få klart den idag, men min självdisciplin lyser med sin frånvaro... Har egentligen inte mycket kvar alls att skriva, men det gäller bara att ta tag i det. Ganska svårt att göra när solen lyser utanför och jag hade hellre legat på en gräsmatta och solat istället för att sitta inne och skriva en hemtenta...

Tid är något som är väldigt lustigt. Ibland vill man att det ska gå fort och ibland vill man ha mer tid än vad man har. Jag vill att tiden ska flyga förbi så att jag kan få åka till England, men samtidigt vill jag ha mycket mer tid än en vecka eftersom det är såååå mycket som ska hinnas med innan. Rapport om Falkängen (check), guidning om Falkängen (inte klar), hemtenta (inte klar), packa till England (inte klart på långa vägar) och ihoppackning av lägenheten (ganska klart).

Imorn e det iallafall fest! Ska bli riktigt skoj och jag är riktigt laddad! Sista utgången med klasskompisarna på läääääänge... Klart jag har ju M hela sommaren, men ändå!

Nej nu får jag allt ta tag i mitt liv och producera lite ord och meningar.

Ljungskile - IFK Göteborg
       0          -          2

PoK


Kommentarer
Postat av: M

Haha, jag räcker långt, det kan jag meddela dig. :) Ska allt hålla dig aktiverad i sommar, maaassa saker att göra U know. :) Hemtenta och rapport klara, sköööönt. Eller ja, man kan ju fila på tenta hur länge som helst, men jag tänker inte öppna den mer och ge mig själv chansen till en massa extrajobb. Har varit på Systemet nu o shoppat loss till alla 4 festerna jag har framför mig. Mycket alkohol blir det...;) Snart ska jag bika iväg på Ozzy o grilla vid vattnet, mys!HAr ni inget för er, får ni gärna komma dit ikväll. Jessica o co är arrangörer. Annars ses vi imorrn, kraaam!

2008-04-25 @ 16:46:07
URL: http://www.ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0