5års jubileum!

Idag är det 5 år sedan jag lämnade Svea för ett land som är ca jättemånga gånger större! Nämligen USA. Det var en spänd Johanna som satte sig på planet med alldeles för mycket packning, men ändå för lite. Vilket äventyr jag hade framför mig! Hade jag kunnat hade jag gjort det igen. Under mitt år i USA fick jag inte bara en hel mängd nya vänner, utan även en handfull erfarenhet. Jag lärde dessutom känna mig själv bättre och visste efter det året vad jag går för. Det tar mycket för att ta knäcken på mig! Magont är iofs ett undantag... Lite spänningar i tarmarna och jag ligger på golvet och gråter av smärta...

Det är helt SJUKT vad snabbt 5 år kan gå! Inte för en sekund kunde jag tro att jag skulle sitta i England fem år senare och ha en engelsk pojkvänn, världens bästa resekamrat, ha sett det mesta av världen och börjat på en av Sveriges bästa utbildningar.

Vart är jag om 5 år från idag? Kommer jag uppleva lika mycket jag upplevt mellan 2003-2008? Kanske blir det en tripp till månen? Ingenting är omöjligt...

Kommentarer
Postat av: M

Åh, sötnos!DU är också världens bästa resekamrat!;) Och tänk, snart kommer vi tillbaka till P-mouth, vi ska bara ut o se världen lite först.Om 5 år har vi tagit över GM, och har huvudkontoret i London.;) Puss!

2008-08-22 @ 20:15:14
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0