Blixtar o dunder

Eller ja... Så mycket dunder var det inte, men blixtar fanns det så att det räckte och blev över! Igår kväll blixtrade det över havet och jag och M var helt lyriska! När jag och M skulle gå till Coop för att köpa halstabletter tyckte M att hon såg ett OFF (oidentifierat flygande fartyg) på himlen. Jag avvisade snabbt hennes tanke och vi fortsatte vår långa promenad till affären. När vi sedan på hemvägen stannade till båda två av ett ljussken fick jag en känsla av att vi hamnat i Världarnas Krig. Blixtar hit och dit, men inget muller. Scaaaary... Vi stannade utanför vårt hus och beskådade himlafenomenet i kanske 20 minuter innan vi bestämde oss för att gå in fall i fall åskan skulle bestämma sig för att dra sig in över land. 



Kommentarer
Postat av: M

Jaaa, fasen va häftigt det var med alla blixtar!Hade kunnat stanna ute hela natten om bara det hade kommit närmare oss, och lite BIIIG BARABOOOM as well. Var glad att du inte är här idag, världens stimmigaste dag, fast nu på eftermiddagen har det varit lite lugnare. Ha re gött i Brighton, turturduvor!;) Köss!

2008-08-07 @ 15:27:15
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0