I wanted to believe...

Nyss hemkommen från Arkiv X premiären här i England. Det var jag, M och en massa Arkiv X nördar som samlats i biosalongen vid midnatt för att få återse våra hjältar Mulder och Scully. Trots att mina förväntningar var skyhöga kände jag någonstans långt inombord att jag skulle bli besviken. Det var inte en besviken Johanna som lämnade biosalongen, men det kändes ändå som att det saknades något. Jag tror det var min utomjording som aldrig kom och sa hej...
Filmen i sig var bra, men den hade lika gärna kunnat spelats av CSI gänget. Inte mycket mer övernaturligt än en psykisk präst som dessutom var pedofil.

Nej nu ska jag inte avslöja för mycket! Den är helt klart värd att se, men det är med en känsla av att vilja ha mer jag går och lägger mig. Det är alltid så när man sett på Arkiv X. Man vill helt enkelt ha mer...

Imorn är det togaparty. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0