Jaha, då var man gravid då...

Iallafall uppfattade Jasmin det som att jag var det i bussen påväg hem från jobbet igår. Såhär löd vår konversation:

Jag visade en bild på Darren på mobilen och sa "It's from Brighton"

Jasmin tvekade först och sa sedan "Oh I thought you said you are pregnant"

SJÄLVKLART
var det total tystnad på bussen och alla riktade blickarna mot oss och vi fick snabbt avfärda graviditetsryktena, men man vet aldrig med italienarna... De är väldigt luriga och duktiga på att sprida rykten trots att de inte är sanna.

Min kära pojkvän har nog inte varit bland gravida kvinnor förr... Igår när har var i matlagartaget löd följande konversation:

D: Är du hungrig?

Jag: Nej inte direkt

D: Har du varit hungrig alls idag?

Jag: Nope

D: Igår då?

Jag: Inte så jätte

D: Du kanske är gravid?

Jag: Du har ingen erfarenhet av gravida kvinnor what so ever eller?

D: Nej...


Nu ska jag gå och ge min ickegravida mage lite vatten

Kommentarer
Postat av: Carolina

aaah! blev ju helt nervös när jag läste rubriken, så kan du ju inte skriva, GALNING ;)



SAKNAR DIG! Puss

2008-08-27 @ 11:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0