Lite update

Ja det var ju några dagar sedan jag skrev så jag tänkte att det är dags att uppdatera lite.

Just nu ligger jag i sängen i mitt rum och kollar på Are you afraid of the dark och äter en frusen kladdkaka. Eftermiddagen/kvällen har jag tillbringat i mitt rum av ren protest. T bestämde på jobbet igår att vi skulle åka ett gäng och se på Hellboy 2 idag, vilket jag absolut inte var emot! Det var till och med jag som fick bestämma film. Vis halv sju snåret fick jag reda på på omvägar att T bestämt sig för att stanna hemma. Detta är egentligen ingen ovanlighet, men lika förbannat blir jag så trött på detta beteende. Han skrev senare på msn till mig:

- hi johanna
- hi dutch fucker, heard there will be no movie
- yeah, i'd only fall asleep anyway...


KOM DU PÅ DET NU???
Många onda blickar och total ignorering kommer ske på jobbet imorn...

I fredags kväll var det min och Ds kväll. Jag var ju inte på mitt bästa humör om man säger så... Tidigare på dagen fick jag ett sammanbrott och grät en tår på jobbet. Som tur var jobbade jag ensam denna dag så det var ingen som såg mina tårar, men känslorna av att bara lämna allt satt kvar under kvällen och det gjorde det ju inte lättare av att jag spenderade kvällen med D. Han är den största anledningen till att jag inte vill lämna UK. I bilen hem frågade han vad jag ska göra när jag kommer hem till Sverige. Gå i skolan två dagar i veckan och spela volleyboll. VAD ÄR DET FÖR LIV??? Mitt liv finns här i England och det känns jättejobbigt att behöva lämna det. Tack och lov kommer jag tillbaka nästa år. Det är nu bestämt. Godkännande från både chefen och mini-chefen är klara. Det är bara kontraktet som ska skrivas på, men det sker i ett senare skede. 

En komisk grej som hände i måndags var att jag och var de enda tjejerna på puben när det visades Premier League match på tvn. Gubbarna på puben var nog ganska förvånade och det var en gammal man som brast ut i glädje när han såg oss. Hello love! tjöt han ut och kramade mig nästan av lycka. Medans männen är på puben och ser på fotboll står kvinnorna i köket...

PoK

Kommentarer
Postat av: M

Ja, va fan ska vi göra hemma??Men hörru, det är ju inte för så himla lång tid, sen blir det NZ och transsibiriska hem, förhoppningsvis. Och sen raka spåret back to vårt älskade UK. Vi ska ha jobb sen också, det ordnar jag serru!Ska fortsätta lönedeala med chefen...haha!;) Lovar att vi kommer att ha fullt upp hemma i höst, med X-arbete, oxfilékvällar, sälja av alla våra pryttlar och möbler mm. Guuuud så hungrig jag är nu!Puss, trollunge!

2008-08-29 @ 13:22:12
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0