Singellivet är över

Idag är den första dagen av mitt liv som en upptagen kvinna. Låt mig känna på ordet upptagen... Det känns så jäkla bra! Visst, han bor i England och jag i Sverige, men vem vet hur länge? Jag har 3 månader studier kvar i Sverige, 3 månader på Nya Zeeland och sedan 4 månader praktik som lutar till England igen om jag inte får det i New York. Efter det ligger världen öppen för mig.

M och jag har dock bestämt att en flytt till England är steget efter skolan. Det finns så mycket bra med England. Det är nära Sverige, men fortfarande en bit ifrån. Man kan lätt ta sig till Sverige, Frankrike, Spanien, Irland, Skottland och alla möjliga länder i världen. Sen har jag ju D här, men det är så mycket mer som lockar.

Jag har varit singel i två och ett halvt år, men ändå känns det som att det räcker nu. För ett tag.... Eller för evigt haha vem vet!

PoK 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ahh :) visst känns de toppen m kärlek :)

2008-08-15 @ 13:19:43
Postat av: Medflytterskan

Hoho vi ska bli Portsmouth/Londonbor på heltid!!Det sjuka är att jag knappt kan vänta, trots att vi har världens roligaste resa till NZ framför oss. Och neeeeej,inget mer singelliv för dig, sweetie!Ni är så söta ihop, me likkkiiii!;) Nu har jah duschat i 100 år, målat alla naglar jag har och ska ta mig an mitt skatbo på huvet innan jag kilar upp dig!Köss

2008-08-16 @ 20:19:17
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0