Ta oss för dem vi är...



              

        
  

Festen igår var väldans lyckad! Musiken var inte för hög och alla var på ett allmänt glatt humör! Tidigare har vi fått varningar från både polis och grannar, men igår var det en relativt lugn tillställning. Kvällen började dock med två högljudda svenskar som satt på bakgården och pimplade vin ur kaffemugg respektive hälsodrycksglas, men vi taggade snart ner ljudnivån lite. Min kväll höll på att sluta tidigt då jag snubblade in i sexans kök för att dansa lite. Jag slapp fallet, men vek foten tredubbelt kändes det som. Lite dans och vin på det så var smärtan snart borta! Själv tycker jag att jag fick till en ganska snitsig toga, men den jag gjorde på D blev kallad för sjukhusrock eftersom jag inte riktigt lyckats med bedriften att täcka baken på stackarn... Jag var iallafall nöjd med resultatet! Hade ju nåt att kolla på iallafall...

Idag har jag inte varit mer produktiv än en islatte på Starbucks. Vaknade upp med världens förkylning som bara blivit värre ju längre dagen har gått. Hostmedicin och näsdroppar var min kvällsmat idag tillsammans med lite Cola.

Hopp i säng med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0