Buckets och myggbett

Jag har gjort en Mikaela! Suttit på stranden och väntat på soluppgången till ca halv sex på morgonen. Sedan tyckte jag och min nye australienske vän att det var nog och gick hem för att sedan upptäcka att kanske en halvtimme senare var solen påväg upp! Rookie misstake at Phi Phi! På köpet vaknade jag upp med 511 myggbett. En av orsakerna till att vi gick var att stackarn bkev uppäten av myggorna medan jag inte kände en sak. Tji fick jag för att jag sa att jag aldrig blir biten av myggor! Den andra anledningen till att vi lämnade stranden var att det var två hundar som morrade lite åt oss... Vill inte bli biten av en sån!

Ja igår var det alltså party som stod på kvällens schema. Jag och S gick in till stan vid nio och åt en bit mat och gick sedan till Tiger Bar och tog oss två drinkar. Sedan gick vi till en Irländsk pub och drack varsin bucket Strawberry Daquiri och spelade lite biljard. Jag förlorade... När vi sedan kom ner till dansgolvet och konstaterade att det bara var vi kvar gick vi ner till stranden för att dansa av oss lite thai mat! Många trevliga människor mötte vi! Bland annat Stockholmare som inte visste vart Kungshamn ligger, men SJÄLVKLART vart Smögen ligger! Måste bli ändring på detta!

Ikväll blir det en lugn kväll för oss båda då vi ska ut och snorkla imorn! En heldag på sjön blir det med en massa bad och förhoppningsvis en massa färgglada fiskar!

Hoppas det går bra för er tentaskrivande ungdomar därhemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej hopp. var det lite löööv på stranden eller?

2008-12-20 @ 18:57:35
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0