Circus

Ja herregud denna sista vecka i Lisch är en circus! Det är lördag och jag sitter i skolan och pluggar. Hade ställt klockan på halv sju för jag tänkte vara duktig att gå hit vid sju för att börja plugga, men jag pallade mig hit vid nio... Orsaken till att jag ville komma igång tidigt är att mamma och pappa kommer på besök idag! De landar här vid halv tolv skulle jag tippa och då vill jag ändå ha fått skrivit lite till på tentan. Det går ju sådär hittills... Mycket annat som lockar på nätet! Varför skaffade jag facebook egentligen??? Tar ju bara upp en massa dyrbar tid! Kanske skulle ta och blocka sidan på datorn? Näää... Vill ju hålla mig uppdaterad på vad som händer med alla kollegor ute i världen!

Igår åkte ju tyvärr Robin ut ur Idol. Jag hade gärna sett honom och Kevin i finalen i Globen nästa vecka! Vet inte om det var juryns kassa låtval eller om svenska folket helt enkelt inte tycker om denna Basshunterkopia!
  Lite lika är de allt!

Det är så mycket jag ska hinna med innan jag åker, men det vågar jag nästan inte tänka på för då får jag väl en ångestattack! Har en förkylning på g, men den får allt ta och vänta! Troligen blir det väl att den kommer på planet till Bangkok nästa måndag... S får nog ta hand om en sjukling i Thailand! Ne då, jag ska allt ha med mig alvedon och nässpray!

Back to the studies folks! Och passande kom precis Britney Spears med Circus på mp3n! Skivan är grym för er som inte lyssnat än!

Kommentarer
Postat av: sandra dee

haha, det e bra johanna! jag tar hand om dig...om det nu inte blir tvärtom :D ha en bra helg nu, och plugga inte ihjäl dig!

2008-12-06 @ 18:53:31
URL: http://sandrarubensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0