I brist på rubriker...

Tjolahopp!

Idag sitter jag i skolan hela dagen hade jag tänkt... Plugg plugg och åter plugg! Har en trevlig hemtenta att skriva innan jag drar till värmen... Hur många gånger har jag skrivit det nu? Tydligen inte för många gånger för att påminna er igen!

Utanför är det snöblandat regn, men jag hoppas att det försvinner lagom till sjutiden ikväll då jag ska spatsera hem igen. Måste ju kika på Idol! Finalen närmar sig med stormsteg! Vilka tror ni står i Globen nästa vecka? Jag hoppas på Kevin och Robin.

Igår var det glöggkväll hos M på Olof Månsgården och det var huuuuuur trevligt som helst! Först fick vi glögg och fortsatte sedan med cole slaw, filo-deg med basilikafyllning och revbenspjäll. När jag ätit upp ett par stycken sa M att det var lammen vi klappat i våras! Tårarna var inte långt borta må jag säga! De var ju så söta!!! Efter maten och massa tjöt var det dags för kaffe med tilltugg. M med crew hade gjort supergoda tryfflar! Många tyckte det var mäktigt med en, men hallå! Det är ju choklad! Kan ju inte bli för mycket av det! Eller? Min kamera var inte framme igår så det blir tyvärr inga bilder att visa, men jag tänkte kanske sno en och annan av A nån dag.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag flyttar från Lisch för gott... Det är med blandade känslor jag kommer lämna denna stad. Mest lycka eftersom jag ska åka till Thailand och Nya Zeeland, men även med lite sorg eftersom jag trots allt kommer sakna staden och volleybollen! Höll på att packa ner mina kläder igår kväll så nu är garderoben så gott som tom! Bara lite sängkläder som ska ner. Mor och far kommer på besök imorgon och då ska de ta med sig så mycket det bara går så jag slipper släpa med det på bussen nästa vecka.

Nej nu ska jag fortsätta pluggeriet!

Ha det bäst allihop!
PoK

Kommentarer
Postat av: Hehe

Ååååhhh LAMM!!! Damn att jag missade det...verkar som ni hade trevligt=) Vad händer på helgen nu då?

Kram kraam

2008-12-05 @ 23:24:54
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0