Koh Samui I like!

Igår kom vi till Koh Samui efter ännu en jääääättelång resa tvärs över landet. Som tur var får man väl säga, var det mulet hela dagen så vi missade ingen soldag! Sista dagen på Koh Lanta hade lite sol, men inte till överdrift. Som S sa "Tack o lov för personalen på hotellet, annars hade Koh Lanta varit ganska trist." Lite shopping gjorde på ön näst sista kvällen också! Ett par Billabong shorts till mig och lite kläder till syskonbarnen där hemma som jag saknar så! Ryktet har sig att de saknar mig med!
Det blev inte mycket till utgång på Koh Lanta, men vi hade trevliga grannar runt om på resortet som vi hängde med några kvällar. Det var 2 killar från Örebro (eller var det Hallsberg?) och ett par som var hur goa som helst. Dessutom blev jag bundis med bartendern och spöade honom i fyra i rad.
Igår kom vi alltså till Koh Samui och vi kom ganska sent på kvällen. Tog oss en titt på vårt fantastiska hotellrum, ja vi lever i lyx i 3 nätter, sedan gick vi en sväng på stan och gjorde av med lite mer pengar... Men lite presenter till la familia blev inköpta! Jag åt även HAJ för första gången! Riktigt gott faktiskt, men det är en väldans fet fisk!
      


Kommentarer
Postat av: Jayjay

Alltså hörrni brudar! Ja kommer se ut som eskimo brevid er sen!! Sluta sola!! hehe nämen ni verkar ha d wonderbart! soon soon får ja me glassa i solen, sooooon....

2008-12-29 @ 12:29:10
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: HeHe

Hey JoJo!! Ah jävla tentafan e halvgjord... jag orkar inte meeeeer!! Jag vill inte, kan inte och känner inte allls för det! Vet inte när jag ska hinna börja tänka på NZ egentligen...:S

Vilka fina bilder du har, din chokladboll! Nu LÄNGTAR jag ännu mer=) Kram kram!!

2008-12-29 @ 17:56:35
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0