Msn dejt

Vi skulle prata om vårt projekt, men det spårade snart ur... Men jag tycker om dessa tjejer ändå!

Johanna säger:

oj oj! tidig och allt!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Haha, såklart!


 Anna har lagts till i konversationen.


Johanna säger:

jag har gjort lite tillägg i rapporten i min kreativa stund här i skolan


Anna säger:

bravo


Johanna säger:

Väjern är den plats man anser vara den främsta resursen för utbyggnaden av båtplatser. Det planeras även att byggas båtplatser vid Kleven på Smögen, Stortångskär i Kungshamn, Rösholmen i Kungshamn (i samband med utbyggnad av bostäder), Ödegården och Näsekilen i Hovenäset. Byggandet av båtplatser kan komma i konflikt med strandskydd och naturvårdsintressen, men man jobbar på att erfordra en detaljp


Johanna säger:

la till detta på sexan


Anna säger:

ok


Johanna säger:

la till lingatan som en konkurrent på swoten, men jag vet inte om vi ska ha den där eller inte...


Anna säger:

jo det blir väll bra


Johanna säger:

sen självklart lite äventyrsupplevelser på utveckling!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Låter bra, J!


Johanna säger:

hehe


Johanna säger:

så nu mina damer har vi 50 sidor...


Mikaela Ingvarsdotter säger:

J, kan du skeppa över presentationen?


Anna säger:

hahaha


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Måste få koll på den


Johanna säger:

men abselitut


Mikaela Ingvarsdotter säger:

50 SIDOR???!!!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Men det håller ju för fan inte...


Anna säger:

ska vi plöja igenom den tills imon då elleR?


Mikaela Ingvarsdotter säger:

jupp


Johanna säger:

vadå? vill ni ha mer? ni blir då aldrig nöjda...


Mikaela Ingvarsdotter säger:

haha, du är ju störd...


Anna säger:

jag vill alltid ha mer


Johanna säger:

mohaha


Anna säger:

ju strött ju bättre


Anna säger:

större


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Bengan kommer ju få en hjärtattack...


Mikaela Ingvarsdotter säger:

J, skickar du till min hotmail eller?


Johanna säger:

happ


Anna säger:

mig me


Johanna säger:

d funka inte att skicka på msn


Anna säger:

presentation också


Anna säger:

jag kommer till Lish imon vid 11, 12 någon gån? blir det bra?


Johanna säger:

ajemen jag e här då


Johanna säger:

blir väl som idag! sätta sig i en mörk skola kl halv åtta...


Johanna säger:

sååå nu e det skickat


Anna säger:

skoj


Mikaela Ingvarsdotter säger:

fänks!


Johanna säger:

roligare saker har man ju vart med om


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Men lilla J, imorrn komme vi!


Johanna säger:

wiii!


Johanna säger:

fasen M jag har inte sett dig på nästan en vecka ju!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Jag kommer runt 10.00, så kör vi järnet hela dagen. Jag vill nämligen vara hemma till 20.00


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Men gud, jag vet!


Johanna säger:

hur ska detta gå i thailand? kommer ju ha abstinens för jag har ingen att skämta med!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

saknar dig min lilla tok!


Anna säger:

gulligt


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Är fan fortfarande förkyld typ...men mycket bättre!


Johanna säger:

klart sandra är rolig, men hon slår inte dig!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

 Charmör där!


Johanna säger:

ash


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Drömde om er båda inatt...Att ni stack iväg på rasten utan mig...o passade på att skydiva!!!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Var så JÄVLA sur på er!!


Anna säger:

hahaha


Johanna säger:

haha ja du anna vi är väldigt söta mot varann förutom när johanna har fått lite för mycket att dricka


Mikaela Ingvarsdotter säger:

haha!


Anna säger:

haha


Anna säger:

och er ska jag bo med


Mikaela Ingvarsdotter säger:

A, Hur mår du?Hörde om svimmanden o grejjer...Dumt!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Haha, U´re gonna love it!


Anna säger:

ja riktigt dumt men det är ingen fara så länge ni håller sprutorna borta fårn mig!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

J, fick sms från S nu precis..."Sweden seems nice. I would like to be there!!!!" Försöker han bjuda in sig själv eller??


Johanna säger:

hahahahahahaha skojar du eller?


Anna säger:

j, har inte fått ngt mail?


Johanna säger:

vi lovar anna! vi ska hålla kanylerna från dig


Mikaela Ingvarsdotter säger:

hahaha, nääää. Han har nog precis kommit ur majja-ångorna för den här gången...


Johanna säger:

gmailen?


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Jag har fptt mailet!!


Anna säger:

ne


Johanna säger:

hmm...


Johanna säger:

ska vara skickat iallafall!


Johanna säger:

provar igen


Anna säger:

do so


Johanna säger:

I will!


Johanna säger:


Johanna säger:

förresten! nån som såg britneydokumentären i lördags? =)


Anna säger:

JA!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

JAA!


Anna säger:

vilket sjukt liv den bruden har


Mikaela Ingvarsdotter säger:

SÅÅÅÅ BRA!


Johanna säger:

helt sjukt galet...


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Jag blir så impad av henne


Anna säger:

verkligen


Johanna säger:

hon e grym!


Mikaela Ingvarsdotter säger:

lätt!


Anna säger:

skulle dock aldrig vilja leva hennes liv, wiierd


Johanna säger:

eh haha ja


Johanna säger:

gå bakom en filt i butiken


Anna säger:

haha ja det är ju vardagsmat


Mikaela Ingvarsdotter säger:

jobbigt!


Anna säger:

jag har fortfarande inte fått den!


Anna säger:

på mailen!


Johanna säger:

men det var då bajs!


Johanna säger:

skickar till kultur


Anna säger:

ah ok


Kommentarer
Postat av: Jessi

haha ni e bra cute ni ;) Ja såg oxå britneydokumentären i lör! :) Hon e grym hon!

2008-12-08 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0