På resande fot...

... är jag inge bra på att blogga!
Jag har fullt upp med att öh... sova, åka till City Center och vara allmänt lat här i England... Är nu hos L i London och imorn bär det av till Svea igen för lite plugg, plugg och åter plugg. Veckan i England har varit händelserik och många saker i livet har förändrats. Numera singel, men det var väntat, praktikplats ej klar, ovetandes om vart i världen jag vill vara nästa sommar och allmänt galen (som vanligt).

Om mindre än två veckor åker jag förhoppningsvis till Thailand och gottar mig i solen, men vi får se hur läget är i Bangkok till veckan. Kanske blir det Malaysia eller Australien istället? Vad säger du S? Öppen för förslag!

Jag läser föövrigt världens bästa bok. Låt den rätte komma in. Hur bra som helst! Och då har jag bara läst dryga 100 sidor.

Nej nu svamlar jag bara, men snart kanske det kommer ett mer seriöst inlägg!

Puss o kram till er allihop! Och speciellt till M som sitter på Stansted och väntar på planet... Ta hand om dig!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

oj här händer det saker! Då är vi alla singlar på NZ, perfect! hha jag tycker ni ska åka till malaysia istället! =) ses imön!

2008-12-03 @ 10:48:23
URL: http://annaliljegren.blogg.se/
Postat av: sandra

hello jojo! nu e det lugnt i thailand så jag tycker att vi åker dit som vi har tänkt! nu kommer du snart hem igen, hoppas resan går bra! pusskram

2008-12-03 @ 14:19:52
Postat av: Mikaela

Åh, du är ju för söt. Jo, resan gick bra, hade massa feber igår (fick du mitt sms? Skickade till ditt UK-nummer), så somnade ganska många timmar. Central Line via Liverpool Street hade såklart sjuka förseningar igår, tur att man inte stod där på morgonen och hade bråttom...

2008-12-03 @ 17:11:07
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0