Vad händer egentligen?

Återigen har internet valt att försvinna ett tag från Hester Road... Sedan måndag kväll har jag legat lamslagen och idélös så istället för bloggande och allmänt stirrande på dataskärmen har det istället blivit filmkvällar med M och E. Kära T från Holland har också joinat oss från och till då hans flickvän befinner sig i Spanien.

I måndags blev det Pirates 2, i tisdags började vi kolla på Pirates 3 men efter ett högljudt protesterande från E fick vi så vänligt byta till Salems Lot. Igår ville jag och T gå på Hancock, men när vi kommit till bio och köpt oss lite tilltugg fick vi reda på att alla föreställningar var slutsålda... Vi undrade hur det kom sig och fick då reda på att det var premiär för den denna dag. Haha bra kollat! Kanske blir det bio någon anna dag...

Annars flyter livet på. Jobba, åka hem, tänka på nästa dags lunch, kanske producera den, gå och lägga sig. Samma visa varje dag, men tack och lov blir det återbesök i London i helgen!

Kommer med en update om det vid senare skede.

PoK


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Googlade lite på hester road och golden moments och hittade dig! Såg att du gjort exakt samma praktik som jag har framför mig (13 juli tom 15 januari) så skulle gärna vilja veta lite mer om hur du hade det och kanske få lite tips och så! Maila mig gärna! Ha det fint!

2009-06-10 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0