Bio för hela slanten

Jag har precis kommit hem från ett biomaraton!
Först såg vi Wanted med Angelina Jolie. En helt suverän film enligt mig då den hade bra handling och bra skådespelare.
Andra filmen vi smög oss in lite busigt på var Narnia-Prins Caspian. Den var helt ok, men jag gillar den första filmen bättre. Visst, denna hade mer action än den första, men handlingen kändes väldigt seg ibland. Ett stort plus till en mycket het prins Caspian!

Nu säger jag god natt för imorn är det dags för lite shopping!

Har ni varit på någon bra bio det senaste?

PoK

Kommentarer
Postat av: Jayjay

Ja du.. d va läänge sen ja va på bio.. Minns knappt va d va.. Kan ha varit när jag såg arn i lidköping hahaha.. ja vill me se narnia. men kanske börja me o se ettan haha ;) Hoppas allt e toppen där borta. kramkram

2008-07-01 @ 14:58:09
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0