Midsommarafton London style!

Ja då var det dags för den årliga traditionen kallad midsommarafton. Jag och M har varit helt lyriska de senaste dagarna och har fått förklara för ett antal förvirrade icke-svenskar vad midsommar egentligen innebär. ”It is the one day of the year when the sun is up as much as it is down” är min bästa förklaring hittills.

Efter att ha tjötat om hur alla är lediga på midsommar och att vi inte kommer få ett enda samtal eller mail fick vi tillslut halva dagen ledigt. Det var två nöjda flickor som sent igår bokade biljetter till storstaden i norr.

I eftermiddag vid tvåtiden åker och jag upp till L i London! Det kommer bli en massa firande ikväll och imorn är det jag,L och S som fortsätter firandet i Hyde Park med midsommarstång, dans och förhoppningsvis färskpotatis och SILL!!!

 

Glad Midsommar everyhopa!


Kommentarer
Postat av: Jayjay

Heeeeeeeeeeeeeej! Hoppas det blev lyckat!! Här hemma har d varit wonderbart :) Puss & Kramkram

2008-06-23 @ 10:04:00
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0