Segern satt där den skulle!

Ledsen att jag inte skrivit på några dagar, men jag har fortfarande inget batteri på min computadora.

Idag har jag, M, J och S varit på en pub och kollat på Grekland-Sverige. Vilken underbar start på årets EM! H, vilka hejade du på idag?

Imorgon kväll börjar resan hem mot Sverige, och det är inte något jag ser fram emot... Jag börjar min resa halv nio på kvällen och landar i Sverige vid tio på torsdag morgon... Natten däremellan ska spenderas på hårda bänkar på Stansted. Hoppas att skaldjuren är goda när jag kommer hem, annars vette fasen om det är värt att åka! Haha ne så illa är det faktiskt inte.

Den senaste tiden har varit fylld med jobb och fest och det är en del personer som avslutat sin praktik och lämnat Hester Road för något annat. Bland annat har jag fått agera fastighetsmäklare och fixat rum åt en i London. Inte illa pinkat ska jag få be att tala om!

Nej nu väntar min halvtomma resväska på att bli fylld, men nästa vecka är jag tillbaka till England med en ny sladd och en ny telefon! Halleluja...

PoK
None

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Hur länge ska du va i Sverige då? Synd att det blivit lite sämre väder nu då! Men kan tänka mig att det e fint på västkusten ändå. Ni verkar ha det bra iaf. Ladda inför matchen på lör nu!! Kram!

2008-06-12 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0