Uppdatering

Hej pa er!

Ligger i min sang med min kara grannes S dator. Da han ar fran Schweiz finns det inga svenska bokstaver, men det far ni ha overseende med... 
Anledningen till att jag inte anvander min ar att min sladd har pajjat... Men om en vecka har jag en ny da jag besoker kara svea!

Har i England rullar livet pa och imorgon ar jag ledig eftersom det ar Sveriges nationaldag. Har egentligen aldrig brytt mig sa mycket om det, men ar man svensk och bor utomlands ar det en helt annan kansla ma jag saga. Det hela blir mycket mysigare nar S som ar halvsvensk gar runt och sjunger nationalsangen och Povel Ramel latar for mig. 

Jag vet inte riktigt hur jag ska fira dagen an, men en svang till stan blir det nog om inte vadret tillater ett besok pa stranden, vilket jag hoppas mer pa. Det ar iallafall billigare! 

Hur ska ni fira nationaldagen? 

PoK
None

Kommentarer
Postat av: Annna K

faaan va gott, vi ska ocksa bo i kollektiv i sommar sa jag kommer nog vanja mig ocksa! fyra pers, tva rum ett liiitet kok och EN toa! haha jag vill ocksa aka hem, saknar smogen :) halsa mick KRAM

2008-06-08 @ 17:36:09
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0