Analys och fotboll...

Just nu sitter jag i min soffa med kurrande mage och försöker skriva det sista av min del till rapporten. Blir nog en keso-knäcke strax för att stilla min hunger!

Fotboll är det på tv också. Holland - Sverige. 0 - 0. Holland har precis haft två bra chanser och Sverige fick precis ett ypperligt frisparksläge. Oj oj oj... Ja det kunde ju blivit mål, men ack nej... Gött e det med en ex-ängel på topp! Marcus Berg spelar från start och jag hoppas han nätar, men Hollan är värdiga motståndare som vi inte alltid har det så lätt med.

Idag föll den första snön i Lidköping! Jag är inget big fan of snö och det vet mina kära klasskamrater efter dagen. Vid lunch regnade snön bort och leran trädde fram igen i stadsparken. Det var då vi såg det. Liket vid den stora eken...

HA! Skämt o sido. Inget lik hittades idag. Den chansen är nog lika stor som att hitta ett spöke i Hs lägenhet.

Nu ska jag hänga upp min tvätt och se på fotboll!
Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på dig! fy vad jag är avundsjuk på dig nu som är i K och solen skiner som aldrig förr! (här i götet iaf!) och snö är det här också, ska nog ta mig ett litet break från plugget. ringde gubben på kommunen idag för har inte fått svar men tror inte hans tele fungerar! f u c k i t. aja ha en bra helg!

2008-11-21 @ 11:31:04
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0