Effektiv Allan!

Sitter här i skolan ännu en fredag och jobbar på med projekt nummer 1! Någon som kommer ihåg vad det är? Nähä... Jo men så atter det är ju om min hemkommun Sotenäs som vi ska göra en turistisk utvecklingsplan för! Går la sådär, men jag är snart klar med min del av projektet! Känns bra för då kan jag koncentera mig på hemtentan som ska vara klar om ca 4 veckor... PANIK!!! Å andra sidan är det ungefär lika lång tid kvar tills jag åker till Thailand! SEMESTER SEMESTER SEMESTER!!! Ska bli så skönt att kunna lägga denna bedrövliga höst bakom mig! Tydligen tycker himlen att jag ser lite deppig ut, så nu skiner solen! Tackar! 

Nej nu ska jag fortsätta vara kreativ... Usch... Inte min starka sida!!!

PoK  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0