Friday

Idag är det fredag och det blev inget spinningpass för mig imorse. Trodde inget annat heller, men tanken var iallfall god! Jag vaknade vid nio när S hade gått iväg till H för att vara duktig och plugga. Jag ville inte vara mycket sämre och startade datorn med en gång när jag vaknad och till mitt förtret fungerar inte internet hemma hos mig!!! AAAHHH!!! Jag hade en del ärenden att uträtta på nätet innan plugget kunde komma igång, så det var bara att pallra sig till skolan. Först kollade jag på Top Model som ger mig en bra start på dagen hehe...
Nu sitter jag alltså i skolan och har precis uträttat mina ärenden och det sista är att uppdatera bloggen. Vill ju gärna att ni ska ha något att läsa om även att jag inte har internet hemma! Ska försöka slänga in ett inlägg innan jag går hemåt för dagen också, men det lär ju bli senare ikväll. Dagens mission är att få klart moment 1 på projekt Sotenäs som har blivit medvetet ignorerat den sista tiden. I projekt Rörstrand känner jag att jag har gjort min del, men det finns la alltid saker att korrigera i efterhand. Det får bli min underbara fredagsläsning framför Idol ikväll. På tal om Idol drömde jag inatt att Kevin åkte ut!!! Snacka om mardröm! Han är ju Kungen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0