I promised myself...

Nu är det bara 2 veckor kvar innan jag och M åker tillbaka till vårt kära UK! Fram tills dess ska jag träna som en dåre och minska sockerintaget radikalt. Igår gick det inte så bra då det blev en 150 grams mörk chokladkaka, men den tränade jag bort idag på spinningen! Lade på lite mer motstånd idag och det känns redan i benen, men det är bara bra! Kände ändå för att unna mig något gott ikväll, men gav mig fasen på att inte gå ner till Ica. Det fick bli tunnbrödrullar (obs fullkorn) med kaviar och ett stort glas mjölk!


Idag hade vi redovisning av projekten och det gick bra för vår grupp, men hyfsat för mig. Jag hakade mig på en massa ord och kände mig allmänt stressad pga så liten tid vi hade till varje bild. Men nu är det projektet över och det känns väldigt bra! Bara ett projekt och en hemtenta kvar innan jag åker till Thailand och njuter av sol och bad!

Värsta grymma grejen också! När jag var i USA och pluggade fastnade jag för en parfym som heter Lilu som jag desperat har försökt få tag på sedan dess! Nu har jag hittat den på Ebay!!! Ska be syrran frakta hem den så jag kan lukta gott igen! 

Nej nu ska jag återvända till mitt Supernatural maraton! Älskar dessa pojkar! Två heta hunkar som jagar övernatruliga varelser. Me lajki aloti!



Ha en bra kväll allesammans vad ni än gör! 

PoK  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0