Morgonupdate!

Det var längesedan jag skrev såhär tidigt i bloggen! Klockan hade jag ställt på 9 för idag är det plugg, plugg, plugg som gäller! Än så länge ligger jag i sängen... Mitt dilemma idag är om jag ska ligga kvar i sängen och skriva eller om jag ska sätta mig i köket igen. Mor och far är hemma idag så springet i köket är ett faktum. Vill ju inte bli så jättestörd när jag skriver viktiga pappet till Bengan!

Anna åkte ur Idol igår och det var verkligen inte väntat. Jag trodde Alice eller Johan skulle åka för de var verkligen kassa igår. Johan är alltid kass, men Alice brukar ändå ha lite mer glöd än hon hade igår.

Nu ska jag sätta igång och skriva om Iiiiirland!

Vad ska ni hitta på idag kära läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0