Party tonight!

Idag är det lördag och partyhumöret är på topp! Det var ett bra tag sedan jag riktigt festade loss. Närmare bestämt den 6 september! Jag bestämde mig för att ta en vit månad när jag kom hem från England, men vips så blev det 2! Ett och annat glas vin slank ner när jag var i Italien, men ingen fylla inte. Nu kanske ni sitter och tror att jag strävar efter värsta fyllan, men inte då! Det är själva festandet jag saknat och att få festa med mina kära klasskamrater! Får se hur många vi blir ikväll. Efter festen här bär det av hela vägen till Stadt (500 m). Förhoppningsvis blir det en massa bra musik och dans och kanske en och annan shot.

Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0