Plugg och Bumbibjörnarna

Denna fredag spenderas i mina föräldrars kök med datorn i högsta hugg. På planeringen idag står hemtenta, hemtenta och hemtenta. Är väl snart klar med ena fråga, men det återstår då fem... Tog mig precis en liten fika bestående av en kopp kaffe och en halv avocado med creme fraiche blandat med kaviar (inte Kalles) och toppad med två räkor! Var så gott så jag nästan ska ta mig en till!



Jag har alltså tagit mig hem till kusten denna helg för att plugga, umgås med mina flickor (minus en) och bara ha det allmänt gött. Plugget går väl inte så bra, men igår kväll åkte jag till A och kollade på SATC filmen, tjötade och kelade med hennes små katter som äntligen börjar acceptera sin moster. Imorgon blir det utgång och big reunion! H kommer hem från Halmstad, E är hemma från GBG och A är också hemma! Kommer blir sjukt roligt även om det kanske inte är överdrivet skoj på Kanske alla gånger...

  

Ja hur kommer då Bumbibjörnarna in i rubriken? Jo men så atter det är så att jag, paralellt med bloggen, tittar på en massa gamla avsnitt på datorn. Nostalgi på hög nivå!  



- Johanna, du måste plugga nu!
- Okej förnuftet, jag ska...


Kommentarer
Postat av: M

Gaaaah, tell me about it!Har inte ens börjat med plugget än, mamma drog med mig ut på stan, och det vet vi ju alla hur det går...Fleeera timmar senare sitter jag nu och ska börja plugga lite. Mjukstartar nog med lite problemanalys á la GM, det känns liiite roligare än hemtentan, och så kommer man nån vart med X-arbetet också. Lycka till med rapporten nu, vore så skönt att kunna lägga den bakom oss! Johanna, vi ska till UK på TISDAG!!!WIIIE!Hörs i helgen eller på måndag, ha det superskönt hemma nu. Kraaaam!

2008-11-21 @ 15:46:18
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0