Sorry about the bad update!

Mycket är det som händer nu! Imorn har vi redovisning av vårt Rörstrandsprojekt som vi har arbetat som slavar med. Tycker ändå vi fått fram ett bra arbete och en klockren redovisning. Klart, det finns alltid småsaker man vill ändra, men nu har jag förbjudit mig att ändra mer ikväll. Det som är kvar nu är att plugga in redovisningen så att den sitter tills imorn! Har gjort små fina stödkort som jag hoppas jag inte drunkar i imorgon.

Just nu sitter jag och lyssnar på filmmusiken från Sweeny Todd, och favoritlåten är SÅKLART Johanna. Gee I wonder why... Enda nackdelen är bara att de sjunger om hennes gula hår... Mitt är ju brunt! Men det är ändå en njutning varje gång Deppan sjunger ut mitt namn! Jag har fått berkräftelse på hur mycket han verkligen vill ha mig!

Lite bilder från helgen kan jag ta och lägga in som kompensation för den dåliga uppdateringen på bloggen. Som ni kanske vet var det fest här i lördags, och det var mig allt en trevlig tillställning! Inte ens bakis på söndagen! Klockrent!


E och jag

S


Vi spelade Våghals

Som blev väldigt roligt!
 M posar 
 Jag mimar till Brittan 
  M som säl 
 H ska gå med plåster på näsan 
 S ringer pizzerian och frågar efter apa på pizzan. "Död eller levande?" får hon till svar!

Kommentarer
Postat av: Helenaa

Vad fin klänning du hade hörredu!! Eller är det en top? Kram kraaam, ses imorn=)

2008-11-13 @ 17:18:02
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0