Spinning och plugg

Idag har vi haft föreläsning i skolan om hur en stad kommer till och om säkerhet på evenemang. Tyvärr var föreläsningen med henne alldeles för kort för det kändes som att hon stressade igenom allt och inte täckte det hon skulle täcka, men det e la meningen att vi ska läsa oss till lite också... Bara o börja! Blir nog inte så mycket läst ikväll, men en sida eller två kan man ju alltid hoppas på!

Igår kväll när jag gick o la mig fick jag en sån härlig känsla. Jag kom på att det bara är 3 veckor kvar tills jag inte behöver sova ensam igen! Jag längtar som en tok!!! Det har jag iochförsig gjort hela tiden, men nu är det verkligen nära tills jag ser min prins igen.

Efter skolan gick jag och tränade spinning på Friskis och nu har jag precis kommit ur duschen. Det var ett härligt pass idag med lagom motstånd. La inte på det tyngsta... Det gör jag nästa vecka! Det är ett spinningpass imorn morgon kl. 6.45, men det ska mycket till att jag går på det... Har inte bokat mig, det får bli en spontan grej om jag mot all förmodan skulle vakna så tidigt. Med tanke på att jag aldrig kommer i säng innan kl elva på kvällarna blir det nog inget imorn, men jag är sugen på att träna ett pass på morgonen innan dagen fortsätter med studier, studier och åter studier.



Vi är lediga från skolan, men jag behöver verkligen plugga och det ska jag se till att göra! Jag och S ska göra om min lägenhet till studiecenter haha...

Min nya kamera kom på posten idag med! Jag är överlycklig! Det är nästan så att jag vill vara ute hela dagen imorn och fota fota fota! Men som sagt... Plugget går faktiskt före...

Nej, nu ska jag försöka få gjort lite innan roomien S kommer hem från sin träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0