Till Hemköp jag gå!

På lördagar brukar jag ta mig en promenad bort till Hemköp för att handla. Ni ska veta att jag har ett ICA ca 20 m från min ingång, men det är allt väldans gott att ta sig en liten promenix i staden sådär i solljuset en lördag eftermiddag. Det är ett gott avbrott från studierna också som kanske inte gått som förväntat hittills, men med lite mat i magen och ny energi så kanske jag kan få klart en fråga idag iallafall? Eller var tror ni?
Idag hade jag tänkt laga fullkornsspagetthi med falukorv (surprise S!!!), lök, champinjoner, baconbitar och smaksatt creme fraiche. Det var hur längesen som helst jag åt min gamla favorit! Det är enna dags... Har en bit oxfilé i frysen också som ska ätas upp innan jag flyttar ut, men det får nog bli sista helgen i Lisch som jag äter den, om de inte har billig på Hemköp idag? Oxfilé är ju så gott... Eller hur M?

Kära läsare, solen väntar på att få stråla på mitt bleka ansikte! Off I go!

PoK

Kommentarer
Postat av: Anna K

jojo skärpning, nu är det dax för uppdatering

2008-11-17 @ 16:02:34
URL: http://annaliljegren.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, du och din falukorv...suck :) ses ikväll!

2008-11-17 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0