Tisdag igen

Ja då satt jag här igen i min soffa och försöker plugga. Dagen började med ett studiebesök på Rörstrand Center där vi fick mera information till vårt ena projekt. Vi har redan jobbat på bra och ikväll MÅSTE jag få klart min del. Egentligen måste jag inget alls här i världen, men jag känner mig allt lite stoltare om jag faktiskt får klart något i tid för en gångs skull! Imorgon har vi föreläsning med Gunilla på förmiddagen och eget arbete på eftermiddagen, så är vi riiiiiktigt kreativa så kanske, kanske (!!!) vi får klart resterande och kan lägga detta projektet åt sidan och koncentrera oss på det andra projektet vi har.

Så varför sitta här och blogga när jag kan plugga och bli klar tidigare? Kanske hinns det med ett träningspass på Friskis senare ikväll?

Kommentarer
Postat av: Michellen

Haha, ja det ska nog mycket till för att vi ska vara SÅ kreativa imorrn, men vi laddar så får väl se vart vi landar. Får se hur mycket jag hinner med mitt, ska ju till FKP snart. Tror Jessica, Ankan o Elin skulle ha valvaka. Jag hör som sagt av mig om det blir nåt med det senare. Tack för idag!Tjolahoppsan sa!

2008-11-04 @ 17:20:38
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :) Ha en bra kväll!

2008-11-04 @ 17:30:53
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0