Tv och inge plugg!

Sitter här i min soffa och kollar på Kingdom of Heaven. Den går på 6:an, men geniet Johanna ser på DVD-filmen istället så slipper jag pauserna och kan hinna med en film till innan timmen blir för sen! Det är egentligen en ganska seg film so far, men den har legat i min hylla i över ett år utan att bli sedd så det va enna dags. 

En trevlig nyhet jag fick efter träningen idag var att självaste lillchefen ska komma till England och hälsa på samma helg som jag och M är där! Hur kul kommer inte det att bli?!


Jag säger då det... Jag måste åka utomlands för att träffa kompisar. Det GÅR bara inte att träffas i Sverige längre... Samma var det för 2 år sedan när jag var i Australien. Då träffade jag APB som jag inte träffat på säkert ett år innan jag såg henne där. Heeeelt sjukt... 

Nästa helg ska jag hem till Kungshamn och då kommer förhoppningsvis sötaste H hem också! Henne har jag verkligen inte sett på ett bra tag! Miss her sooooo!!!
 

Ja så var det det där med plugg dårå... Jo men så atter jag var faktiskt duktig i morse och gick till skolan en timme tidigare för att plugga och lite fick jag allt skrivit! Blir så stressad bara när alla andra typ är klara med det sista projektet och kommit mer än halvägs på hemtentan! Jag vill också vara klar snart!!! Men imorn ska jag faktiskt gå till skolan och plugga heeeela dagen. Sätta mig med en dator och stirra in i väggen och inte vara social för fem öre. Så nu vet ni det alla framtida kulturturismentreprenörer! Gud vilken jobbig titel jag kommer ha sen...


Imorn kväll blir det Freaky Friday hos H och vi ska se på en massa heta hunkar i Höstlegender och Step Up. Lite ost, kex och kladdkaka ska vi äta också som en belöning för den hårda veckan i skolan och träningen!


Häpp nu blir det för långt för A att läsa så jag sätter stopp här för denna gången!

PoK


Kommentarer
Postat av: H

Haha vad e nu detta för nymodigheter, göra länkar till våra bloggar! Kul idé!=) Nu ska Helena strax ta på sig förklädet å leka bagare! wohoo!! Ses ikväll!!!!!!!!!

2008-11-14 @ 12:15:39
URL: http://brannassla.blogg.se/
Postat av: Anna K

Kvinnan, jag läste hela men tur att det inte var längre! Va kul att ni får sällskap i Engeland, jag trodda dock att det var något kul som rörde mig också men tydligen inte! Ha det bra i Lish, här i götet blir det kanske lite partaj, vem vet!

2008-11-14 @ 14:01:05
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0